Thailand 2010

Här kommer lite bilder,

Mycket har hänt, mycket roliga saker, och lite tråkiga saker,

men allt e toppen, bor hos en kompis och behöver inte betala för boende, o får lite mat o så ibland, så livet e väl ganska bra kan man säga 🙂

Hjälper henne med hennes internet tidning.

takolamagazine.com

fotar lite, och lite hemsida hjälp, o idag bytte jag bak-spoiler på hennes bil 🙂

Jag kan inte stava längre, för det är lite mycket thai just nu, de jag bor hos nu och de jag har bott hos senaste 2 månaderna e thailändare, träffar inte så mycket turister på sista tiden.

Men igår träffade jag nikke o hanna o deras 2 kids, o så kom chippe o det blev lite samsung o lite chang öl o så, mycket trevligt.

Ny bilder finns på

http://nicklaslellky.com/thailand_ding_dong/thailand_2010/index.html

puss o kram på er

dagens tips

ha roligt varje dag så blir man glad

1 Response to “Thailand 2010”


  1. 1 Eva mars 29, 2010 kl. 6:03 e m

    Hallo Nicklas!

    Tittade på dina bilder och det såg ju trevligt ut. Hoppas att allt är bra med dig.

    Kommer du att fira påsk till helgen eller gör man inte det i Thailand. Vi ses väl snart hoppas jag.

    Glad Påsk

    Kram
    ”faster” Eva


Kommentera

